Wednesday, December 31, 2014

Artis Berhijab Ubah Sikap Menjadi Keterlaluan.


Inilah Artis Sebelum ini bertudung tanggal Hijab, Tampil panas selepas bercerai!. Pelakon terkenal era 90-an ini semakin seksi selepas suaminya dikatakan berkhawin lagi, itulah berita mengejut yang sah diterima.

Kalau tak salah , penampilan terakhirnya manis berselendang, Walaupun tidak bertutup penuh, ramai memuji perubahan psitif itu, sesuai dengan ststusnya bersuami VIP.

Bagaimanapun, dia kini tampil berani menggayakan baju menampakkan bahagian yang tidak sepatutnya dan diletakkan sebagai gambar profil laman sosial miliknya.

Begitu juga gayanya jika keluar bertemu rakan di luar, imej penampilannya memang lari jauh berbanding dahulu selepas bercerai, mungkin itu caranya meluahkan rasa hati nya, yela, bila sedih macam-macam boleh jadi, ada yang reda dengan ketentuan takdir, tetapi ramai yang sukar menerima ujian yang hadir lalu hanyut dalam perasaan sendiri.

Kata sumber rapat pelakon ini, kemungkinan sampai masanya pelakon ini muhasabah diri, apabila mengambil hak orang lain, dia sewajarnya bersedih berdepan miliknya diambil orang.

Walaupun sedih, dia sepatutnya terima sedaya upaya sepertimana madunya sebelum ini, apapun alasan perubahan pelakon ini, harap dia tenang dan tabah

Benar,wanita mana tidak sanggup berkongsi, tetapi jangan terlalu diikutkan amarah hinggah melakukan perkara yang mengundang fitnah mata yang memandang,

0 comments :

Post a Comment